ЖД билеты без комиссии в Казахстане

Көмек
Сіздің сұрақтарыңызға жауаптар

Тиісті санатты таңдап, жиі қойылатын сұрақтармен және оларға берілген жауаптармен танысыңыз

Билетті сатып алу және қайтару
Билеттерді қайдан сатып алуға болады және билеттер сатылымы қай уақытта ашылады?

Билеттерді келесі сату арналары арқылы сатып алуға болады;

- "ҚТЖ "ҰК" АҚ ресми сайты-www.bilet.railways.kz;

- "ҚТЖ билеттері" Android мобильді қосымшасы;

- үшінші тарап сайттары;

- вокзалдар кассалары;

- агенттік кассалар;

- вокзалдардағы автоматтандырылған кассалық жүйелер (терминалдар);

- Qiwi, Kassa 24 терминалдары;

- "Қазпошта" АҚ пошта бөлімшелері»;

Билеттерді алдын ала сату поезд жөнелтілгенге дейін 45 тәулік бұрын ашылады.

Мобильді қосымша арқылы билетті сатып алу қалай жүзеге асырылады?

Қосымшаны Play market-ке(Android) жүктеу қажет. Қосымшаға кіруді сіздің сайттың есептік жазбасының көмегімен жүзеге асыруға болады bilet.railways.kz

Станцияда билет кассасы болмаса не істеу керек?

Станцияда билет кассасы болмаған жағдайда билеттерді сайттан сатып алуға болады bilet.railways.kz, сондай-ақ үшінші тарап сайттарында.

Сондай-ақ, жолаушылар поездарының жалпы вагондарында, сондай-ақ жайлылығы жоғары вагондарды қоспағанда, қала маңындағы поездарда поезд жолсерігінің билеттерді ресімдеуіне жол беріледі.

Электронды билетті қайтару қалай жүзеге асырылады?

Қайтару жеке кабинет арқылы жүзеге асырылады, қажет:

1. Жеке кабинеттегі "тапсырыстар" бөліміне кіру.

2. "Билетті қайтару" пернесін басу»

Электрондық билетті сайтта пойыздың маргруттың алғашқы станциясынан пойыздың жүруіне дейін бір сағаттан кешіктірмей қайтаруға болады.

Егер:

- мен билетті сайтқа тіркелмеймін бе?

Егер билетті сайтта алдын ала тіркелуден өтпей-ақ сатып алған болсаңыз, онда сайтта автоматты түрде электрондық билетті алу үшін көрсетілген электрондық пошта мекенжайы бойынша есептік жазба жасалады. Көрсетілген поштаның мекенжайын пайдалана отырып, сіз сайтта авторизациялана аласыз және сіздің барлық билеттеріңіз Жеке кабинетте болады.

 

Сатып алынған электронды билет поштаға келмейді.

Спам қалтасын тексеру керек.

Сондай-ақ, билеттерді жеке кабинет арқылы тексеруге және басып шығаруға болады.

Билетті ресімдеген кезде жолаушының дербес деректерінде (құжат нөмірі, аты-жөні) қате болған.

Қайтару және жаңа билеттерді рәсімдеу қажет.

Жеке кабинетке билетті қайтарып алу сәтті аяқталған кезде клиенттің картасына ақшалар қалай тез арада түседі.

Портал банктік процессингімен ақшаны қайтарып алу бойынша сұрақтарды өңдеудің максимальді мерзімі - 10 жұмыс күні.

10 жұмыс күнінен аса уақыт өтті, ал ақша алынған жоқ. Жолаушы ЭБ портал арқылы қайтарып алу жасады, 10 жұмыс күні өтті, ал ақша

«Қайтарылған» билет статусына көз жеткізу керек.

Егер статус «Қайтарылған» болса, «Жолаушылар тасымалы» АҚ бухгалтерлік есебі депатаментіне тел.  +7 (7172) 600-238, 600-219 хабарласуы қажет.

Жолаушыға толық жол жүру сомасын қайтарып алудың орындалу жұмыстары қандай мерзімде қайтарылады?

Қайтарып алу кезіндегі жолаушылар пойызына ресімделген пайдаланылмаған жол жүру құжаттары (билеттер):

  • Пойыз жөнелтілгенге дейін 24 сағаттан кеш емес уақытта, қайтарып алу кезінде жолаушыға толық жол жүру құжаттарының құны қайтарылады.
  • 24 сағаттан аз, бірақ кеш емес уақытта пойыздың жөнелтілуіне 6 сағат қалған кезде билет бөлігінің құны және плацкарт құнының 50% қайтарылады.
  • пойыз жөнелтілгенге дейін 6 сағаттан аз, бірақ 1 сағаттан кеш емес уақытта жолаушыларды отырғызу станциясынан пойыз жөнелтілгеннен кейін билет бөлігінің құны қайтарылады, сонымен бірге жол жүру құнының 30% -дан көп емес плацкарттың барлық құнын ұстап қалады.
  • Пойыз жөнелтілгеннен кейін 1 сағат ішінде жол жүру құжаттары (билеттер) қайтарылмайды, ақшалай қаржы қайтарылмайды.

 Қайтарып алу кезіндегі қала маңындағы хабарламалар пойызына ресімделген пайдаланылмаған жол жүру құжаттары  (билеттер):

  • Пойыз жөнелтілгенге дейін 24 сағаттан кеш емес уақытта жол жүру ақысының толық құны қайтарылады
  • Пойыз жөнелтілгеннен кейін 24 сағаттан аз, бірақ 1 сағаттан кеш емес уақытта жол жүру ақысы құнының 70% қайтарылады.

Пойыз жөнелтілгеннен кейін 1 сағат ішінде жол жүру құжаттары (билеттер) қайтарылмайды, ақшалай қаржы қайтарылмайды.

Қайтар алу комиссиясы bilet.railways.kz сайтында алына ма?

Портал қайтарып алу комиссиясын ұстамайды. 

Пайдаланушы бір тапсырыста қалған билеттермен бірге сатып алынған билеттің біреуін қайтарып ала алама?

Сайтта толық тапсырысты қайтарып алу сияқты, тапсырыстағы жеке электрондық билетті де қайтарып алу мүмкін. Бірақ bilet.railways.kz сайты арқылы, тек қана оның көмегімен сатып алынған билеттерді қайтарып алуға болады. Билеттер  қатаң есептілік бланкасында қағаз түріндегі жол жүру құжаттарына ауыстырылмау керек.

«Қайтарып алу» туралы толық деректерді «Жолаушылар. Сайт Ережесі - Веб-порталды пайдалану және тіркеу Ережесі» қосымша парақшасының 8 тармағынан көруге болады. 

Егер эл. билеттер қатаң есептілік бланкасында қағаз түрінде жол жүру құжаттарына ауыстырылған болса, оларды қайтара аламын ба?

Егер электрондық билетті ҚЕБ-ке ауыстырған болсаңыз, қайтарып алу - тек билет кассасы арқылы қайтарып алынады.

Өзімен бірге теміржол билет және құжат, жеке басын куәландыратын болу қажет.

Бір билетті де, бүкіл тапсырысты да қайтаруға болады.

Сайтта ересектер мен балалар билетін қайтарып алу іске аспайды.
  • Егер тапсырыста ересектер мен балалар билеті болған жағдайда, пайдаланушы әрекет ету кезінде бастапқыда ересектер билетін қайтарылуы келесі ақпарат қатесімен шығады «Бала ересек адамсыз қалады». (Жолаушыларды тасымалдау ережесі бойынша кәмелетке толмаған балалар ересек адамдарсыз жол жүруге жіберілмейді). 

Осыған байланысты, егер тапсырыста балалар тарифымен алынған билет болса, ең бірінші балалар билетін ресімдеу қажет. Осыдан кейін ғана ересектер тарифымен бірге билеттерді қайтарып алуға болады.

Жеңілдіктер мен жеңілдік карталары
Айтыңызшы, қазіргі уақытта қандай жеңілдік карталары бар және оларды қайдан сатып алуға болады?

- Бүгінгі таңда жолаушылар үшін           

"Саяхатшы"дисконт картасы түріндегі жинақтаушы бағдарлама әзірленіп, енгізілді. Осы картаны сатып алу шарттары:

Соңғы 12 ай ішінде жалпы құны "Жолаушылар тасымалы" АҚ жүрдек поездарымен жол жүруді жүзеге асырған жолаушылар үшін:

- 100 000 теңгеден 150 000 теңгеге дейін;жеңілдік мөлшері-10%;

- 150 001 теңгеден 200 000 теңгеге дейін; жеңілдік мөлшері-15%

-200 001 теңгеден жоғары; жеңілдік мөлшері-20%;

Дисконттық картаны барлық ірі вокзалдарда "Жолаушылар тасымалы"АҚ кассаларынан сатып алуға болады. Дисконттық карталарды алу үшін өзіңізбен бірге жеке куәлігіңіз болуы керек.

Мугедектерге қаңдай жеңілдіктер бар?

Барлық топтағы мүгедектерге, сондай-ақ мүгедек балаларға әлеуметтік маңызы бар бағыттардағы маршруттарға 50% мөлшеріңде және Тасымалдаушының қалауы бойынша коммерциялық бағыттарда жеңілдік беріледі.

Жеңілдік билетін сайтта сатып алуға болады bilet.railways.kz. алдын ала

"Жолаушылар тасымалы" АҚ билет кассасында тіркеуді жүргізіп, іске қосу үшін бірегей символдар жиынтығы бар "Мейірім" электронды дисконт-картасын алу қажет.

Ол үшін жолаушыға жеке басын куәландыратын және мүгедектігін растайтын құжаттардың түпнұсқаларын ұсыну, сондай-ақ мәліметтерді өңдеуге және өзінің байланыс деректерін өңдеуге жазбаша келісім беру қажет.

Поезға отырғызу және жол жүру кезінде жолаушының өзімен бірге жеке басын куәландыратын және мүгедектігін растайтын құжаттардың түпнұсқалары болуы тиіс.

Күту парағы
Кәмелетке толмаған жолаушылар үшін жол жүру қалай рәсімделеді?
Кәмелетке толмаған жолаушылар жол жүру

Тиісті құжаттары болған кезде ата-анасы, бала асырап алушысы, қорғаншысы, қамқоршысы, патронат тәрбиешісі немесе Қазақстан Республикасының Неке және отбасы туралы заңнамасына сәйкес балаға қамқорлық жасауды және оның құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын басқа да алмастыратын адам болып табылатын жолаушы:

      1) өзімен бірге 7 жастан аспаған бір баланы, егер ол жеке орын алмаса, тегін алып жүреді. Жеке орын алу үшін 7 жастан аспаған балаға жеңілдетілген жол жүру құжатын (билетін) сатып алу қажет. Жолаушымен 7 жастан аспаған бір баладан артық жол жүру кезінде бір баладан басқа барлық қалған балаларға жеңілдікті жол жүру құжаттары (Билеттер) сатып алынады);

      2) өзімен бірге 7 жастан 15 жасқа дейінгі балаларды жеңілдікті жол жүру құжаттары (билеттері) бойынша алып жүреді.

      7 жастан 15 жасқа дейінгі балалардың Қазақстан Республикасының аумағы бойынша жол жүргені үшін ақы ересек жолаушы үшін белгіленген жол жүру құнының 50% мөлшерінде өндіріп алынады.

      15 жастан асқан балалар үшін ересектер сияқты жол жүру құжаттары (билеттері) сатып алынады. Баланың жасы сапар басталған күні анықталады.

      Билет кассасына және пойызға отырғызу кезінде баланың жасын растайтын құжат ұсынылады.

Баланың заңды өкілі болып табылмайтын жолаушы билет кассасына және поездға отырғызу кезінде баланы алып жүру құқығына арналған құжатты (сенімхатты) ұсынады.

15 жастан асқан балалардың еріп жүруінсіз жол жүруіне жол беріледі.

Пойызға отырғызу және билеттерді бақылау қалай жүзеге асырылады?
Пойызға отырғызу және билеттерді бақылау

Пойызға отырғызу үшін билетті, сондай-ақ билетті сатып алу кезінде нөмірі көрсетілген жеке басын куәландыратын құжатты көрсету қажет. Билеттерді бақылау Жолсеріктің мобильді терминалының көмегімен жүзеге асырылады, ол өз кезегінде отырғызу талонын басып шығарады.. Отырғызу талоны іссапарлар кезінде есеп беру үшін қажет.

Қол жүгін тасымалдау қалай жүзеге асырылады?

Жолаушының өзімен бірге бір толық және балаларға арналған жол жүру құжатына (билетіне) үш өлшем сомасы бойынша (100х50х50) 200 сантиметрден аспайтын, ал "Talgo" фирмасының вагондарынан және оларға ұқсас вагондардан құралған поездарда (вагон корпусының ең жоғары биіктігі – 3290 мм, вагонның ең жоғары ені – 2950 мм) үш өлшем сомасы бойынша (70х40х40) аспайтын 25 кг қол жүгін тегін алып өтуіне жол беріледі. 150 см.

Қол жүгіне жолаушылар жеңіл тасымалдайтын заттар жатады, олар өз өлшемдері бойынша қол жүгін орналастыру үшін көзделген орындардағы жолаушылар вагондарында орналастырылады.

Жолаушының өзімен бірге портфельді, әйелдер сөмкесін, бинокльдерді, шаңғылар мен оларға таяқтарды, қармақтарды, фотоаппаратты, қолшатырды, сондай-ақ өлшемі үш өлшем сомасы бойынша 100 см-ден аспайтын басқа да ұсақ заттарды алып жүрудің белгіленген нормасынан артық тегін алып өтуіне жол беріледі.

Жүк және үй жануарларын тасымалдау
Жүкті тасымалдау қалай жүзеге асырылады?

Жолаушының тасымалдаушысы багажды қабылдайды және осы операциялар үшін ашық кез келген темір жол станциясына дейін жөнелтеді.

      Жолаушылар поезының багаж вагонында жол жүру құжаты бойынша тасымалдауға қабылданатын, салмағы 200 килограмнан аспайтын мүлік багаж деп есептеледі.

      Жолаушы қажет болған жағдайда багажды тасымалдауға алдын ала тапсырады. Жолаушы багажды багаж бөлімшесіне не тікелей әмбебап багаж вагонына (бұдан әрі – УБВ) поездарда жүк пен багажды қабылдап-тапсырушыға тапсыруды жүзеге асырады.

      Тасымалдауға өзінің мөлшері, орамы және қасиеттері бойынша жолаушылардың багажына зиян келтірмей, багаж вагонына қиындықсыз тиелетін және орналастырылатын заттар мен заттар қабылданады.

Жолаушы қажет болған жағдайда белгіленген нормаға қосымша мынадай жағдайларда өзімен бірге қол жүгін алып жүреді:

1) жолаушыға "қолдағы багаж" ф. ЛУ-12А түбіртегін бере отырып, багаж тарифі бойынша жеке төлемге салмағы 15 кг дейін»;

2) толық құны үшін қосымша сатып алынған бір жол жүру құжатына (билетіне) 2-орынды купесі (СВ) бар вагонның және 4-орынды купесі бар вагонның бір купесінде салмағы 50 кг дейін;

3) төрт орын үшін жол жүру құжаттарының (билеттердің) толық құнын төлей отырып, жеке купеде жалпы салмағы 300 кг-ға дейін болғанда жол беріледі.

Жолжүкті төлеу үшін алдымен жолжүгі бөліміне бару керек, онда сізге жолжүгіңізді өлшейді және сізге жолжүгі кассасында тарифтің есептелген құнын төлейтін түбіртек беріледі.

Иттерді, ұсақ үй жануарларын, құстар мен араларды тасымалдау қалай жүзеге асырылады?

Барлық санаттағы поездарда ұсақ үй жануарларын, иттер мен құстарды барлық санаттағы вагондардың жеке купелерінде ғана тасымалдауға жол беріледі. Бұл ретте жолаушы купедегі орындар саны бойынша жол жүру құжаттарының (билеттердің) құнын төлейді. Поездарда жануарлар мен құстарды тасымалдауға белгіленген нысандағы ветеринариялық куәліктерді ұсыну бойынша жол беріледі.

      Ұсақ үй жануарлары, иттер мен құстар жәшіктерде, себеттерде, торларда, контейнерлерде тасымалданады.

      Ұсақ үй жануарларын, иттер мен құстарды тасымалдау кезінде олардың иелері немесе алып жүрушілер вагонда санитарлық-гигиеналық режимнің сақталуын қамтамасыз етеді.

      Барлық санаттағы поездар мен вагондарда қол жүгі ретінде жабайы жануарларды тасымалдауға рұқсат етілмейді.

Жауап таппадыңыз ба? Біздің клиенттерге қызмет көрсету орталығы сізге көмектеседі

Анықтама қызметі

«Жолаушылар тасымалы» АҚ-ның анықтама қызметі

Анықтама қызметі

105

ҚР барлық аумағында тәулік бойы (стационарлық телефоннан қосылу құны тегін, ұялы телефоннан-минутына 112 тг)

 

Жылжымалы құрам, жедел жұмыс және қозғалыс қауіпсіздігі бөлімі (ерекше жағдайларда жолаушылар пойыздарының қауіпсіздігі мәселесі)

 

 

+7 (7172) 600-132

 

Қызмет көрсету және клиенттермен жұмыс істеу бөлімі (пойыз бригадасы қызметкерлерінің жумыстары жайлы сұрақтар)

 

+7 (7172) 600-113, 600-162

Даму және маркетинг бөлімі (жол жүру құжаттарына (билеттерге) жеңілдіктер беру және баға белгілеу мәселелеріне қатысты)

 

+7 (7172) 600-249

Бухгалтерлік есеп бөлімі (қайтарылған электрондық жол жүру құжаттарының (билеттердің) ақша көлемін қайтару мәселелері бойынша)

 

+7 (7172) 600-238, 600-219
+7-707-270-36-64

Маркетинг және сату бөлімі (жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатып алу және қайтару мәселелері бойынша)

 

+7 (7172) 600-163, 600-244,

600-146

Теміржол көлігі саласындағы сыбайлас жемқорлық және алаяқтық фактілері бойынша

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет

1424

«Самұрық-Қазына» АҚ

8-800-080-19-94

 

Bilet.railways.kz сайтында жол жүру құжаттарын (билеттерді) рәсімдеу сұрақтары бойынша техникалық қолдау қызметі

+7 (717) 260-66-60
bilet@railways.kz

Тәулік бойы 

 

+7(717)260-66-56

Жұмыс күндері 09:00-ден 18:30 дейін, үзіліс 13:00-ден 14:30 дейін