Қытайда 2006 жылы салынған жолаушылар вагондары
Қытайда салынған плацкарт вагоны
(төсек орналастыру жоспары)
Қытайда салынған 4 орындық купелік вагон
(төсек орналастыру жоспары)
Қытайда салынған 2 орындық (СВ) купелік вагон
(төсек орналастыру жоспары)
2006 ЖЫЛЫ ҚЫТАЙДА САЛЫНҒАН ЖОЛАУШЫЛАР ВАГОНДАРЫНЫҢ ТЕХНИКАЛЫҚ ПАРАМЕТРЛЕРІ МЕН СИПАТТАМАСЫ
Параметр атауы (сипаттамалары)
№ р/р |
Параметр атауы (сипаттамалары) |
Параметр мәні (сипаттамалары) |
||
Плацкарттік вагон |
4-х орындық купелік вагон |
2- орындық купелік вагон |
||
1 |
Конструкциялық жылдамдық (км/сағ) |
120 |
120 |
120 |
2 |
Вагонның қызмет ету мерзімі (жыл) |
30 |
30 |
30 |
3 |
МЕМСТ 9238 бойынша вагон габариті |
1-ВМ |
1-ВМ |
1-ВМ |
4 |
Жолаушыларға арналған жатын орындар саны |
60 |
36 |
18 |
5 |
Жолсерікке арналған жатын орындар саны |
2 |
2 |
2 |
6 |
Арбадағы мүгедекке арналған жатын орындар саны |
– |
– |
– |
7 |
Жүрістің бірқалыпты болуы, артық емес |
2,8 |
2,8 |
2,8 |
8 |
Ауа баптау жүйесінің суық өнімділігі (кВт) |
45 |
45 |
45 |
9 |
Жылыту жүйесі |
Электрауалық |
||
10 |
Нәжіс бактың көлемі (л) |
800 |
800 |
800 |
11 |
Сумен жабдықтау жүйесінің көлемі (л) |
1050 |
1050 |
1050 |
12 |
Электрмен жабдықтау |
Орталықтандырылған |
||
13 |
Түрлендіргіш қуаты (кВт) |
– |
– |
– |
2011-2016 жж. Тұлпар-Тальго салынған жалауышалыр вагондары
СИПАТТАМА
TALGO шығаратын барлық маятниктік поездарды өндіру кезінде қауіпсіздікке, жылдамдыққа, жайлылыққа, энергияны үнемдеуге және қоршаған ортаның ластануын азайтуға ерекше назар аударылады. Осы мақсатқа жету үшін Қазақстанның қатал континенттік климатында ұзақ пайдалануға (кемінде 20 жыл) есептелген Тальго ТНК-F61 вагондары жобаланды.
Тальго поезының вагондары Тальго жүйесінің барлық дәстүрлі сипаттамаларына ие (жеңілдетілген конструкция, тәуелсіз доңғалақтары бар біліктер, төмен ауырлық орталығы, вагондар арасындағы шоғырланған интеграция). Бұл сипаттамаларға әмбебап шанақты пайдалану, сондай-ақ белгілі бір климаттық және географиялық жағдайларға байланысты соңғы технологиялық жетістіктер мен талаптарға, сондай-ақ Темір Жолдың тілектеріне байланысты пайда болған жаңа әзірлемелер қосылады. сондай-ақ жылдамдықты едәуір төмендету тездерінің бұрылыстарынан өткен кезде жолаушылар үшін жайлылықты қамтамасыз ететін, аспадағы қысымды бұрылыс жағына қарай бөлу және букстың табиғи еңісі бар маятниктік жүйе пайдаланылады.
Тулпар-Тальго салынған (4 орындық купелік) «Турист» класты вагон
(жатын орындардың орналасу схемасы)
"ТУРИСТ" ЖАТЫН ВАГОНДАР
Вагондардың осы түрінің тіркесу орталығы арқылы өтетін бойлық тік жазықтыққа қатысты ішкі бөлінісінде симметриялы 2 нұсқасы бар.
Вагондардың бұл типінде 2-4 орынды вагон сияқты аймақтар мен элементтер болады, купе поезд жолсерігіне арналған учаске сияқты оң жағында орналасқан.
Купенің ішкі бөлігінде мынадай айырмашылықтар байқалады:
• 5 купе бар.
• Бірінші купеде 2 орын, қалған купеде 4 орындық орын бар, олар бір-біріне қарама-қарсы орналасқан, бұл оқуға арналған жарығы, заттарға арналған тұғыры және телефоны бар 4 жатын сөресі бар. Бұл креслоларда орындықтар қайырмалы емес, бірақ креслолар жатын сөреге ауыстырылуы үшін арқа арқасы болады.
Әрбір купеде біреуі жоғарғы бөлігінде, кіру есігінің үстінде және екіншісі төменгі бөлігінде креслолардың астында орналасады.
Сондай-ақ, 2 орындық купесі бар вагонда жолаушылар шағын сыртқы шкафты пайдалана алуы үшін жатын сөрелер арасындағы кеңістікті пайдалана отырып, терезе жанындағы қабырғаға киім ілгегі бар тіреу орнатылған.
Жатын сөренің басында жоғарғы сөреге көтерілуге арналған баспалдақ орнатылған.
Тулпар-Тальго салынған «Гранд-классты» вагон (Люкс)
(жатын орындардың орналасу схемасы)
"ЛЮКС КЛАССТЫ " ВАГОН
Вагондардың осы түрінің тіркесу орталығы арқылы өтетін бойлық тік жазықтыққа қатысты ішкі бөлінісінде симметриялы 2 нұсқасы бар.
2, 4 жергілікті купесі бар вагонмен бірдей аймақтар мен элементтер бар, бірақ олардың бөлінісінде мынадай айырмашылықтар бар: арнайы сөрелері бар 5 купе, олардың әрқайсысында жеке душы бар санитариялық торап бар. бұл купе өзара байланысты емес.
Кіреберісте санитарлық торап алынып, кеңістік купені кеңейту үшін пайдаланылады.
Суға арналған бак жолаушылардың купеде ыстық суы болуы үшін қыздырғышпен ауыстырылған. Аталған вагон су берудің тәуелсіз қондырғысымен жабдықталған, бактар дәліздің жоғарғы бөлігінде, аспалы төбе мен вагонның төбесінің арасында орналасқан.
Әрбір купе мынадай элементтермен жабдықталған:
Купе қабырғасына жиналатын жатын сөресін ашу үшін шынтақ және арқалы екі кресло. Қабырғада 2 жатын сөре, біреуі екіншісінің үстінде орналасқан. Орындықтардың орындығын жинауды жеңілдету үшін арқаға көтеруге болады. Барлық жолаушылардың жұмыс істеуге арналған өз аймағы болуы үшін креслолардың шынтақ астына үстел орнатылады. Үстел багаж бөлігінде сақталады.
Жатын сөрелері заттарға арналған шағын қайырмалы сөремен жабдықталған. Жоғарғы сөре сақтандырғыш қоршаумен жабдықталған. Дәлізге жақын орналасқан қабырғада оқуға арналған шамдар және поезд персоналымен байланысқа арналған телефон орнатылған.
Креслоларға қарама-қарсы қоршауда душы бар кішкентай санитарлық торап орналасқан. Бұл қабырғада сондай-ақ жолаушының сыртқы киімін оларға іліп қоюы үшін киімге арналған ілгіштер орналасқан. Бұл қалқаның жоғарғы бөлігінде багаж үшін орындар болады. онда жоғарғы жатын сөреге кіруге арналған жайма баспалдақ орналасқан.
Тулпар-Тальго салынған «Бизнес-классты» вагон
(жатын орындардың орналасу схемасы)
ЖАТЫН ВАГОНДАРДЫҢ СИПАТТАМАСЫ
Бір және екі орындық купелік "БИЗНЕС - КЛАСС" ВАГОНДАРЫ
Вагондардың тіркесу орталығы арқылы өтетін ұзына бойғы тік жазықтыққа қатысты ішкі жайластыру бойынша өзара симметриялы вагондардың осы түрінің 2 нұсқасы бар.
Осы вагондар мынадай аймақтармен жабдықталған және мынадай элементтермен қамтамасыз етілген:
Автоматты жетегі бар сыртқы кіру есігі, сондай-ақ тамбур.
Тамбурдың аспалы төбесінің арасында купені ыстық сумен қамтамасыз ету үшін су қыздырғыш орнатылады.
Өту жолының соңында айналмалы есікпен іргелес вагоннан қоршалған әртүрлі қондырғыларға арналған аймақ болады. Бұл учаскеде өткел жағынан біз оң жақтағы купелік вагон мен сол жақтағы вагондардың купелік вагоны арасындағы айырмашылықты байқай аламыз. Оң жақтағы купе вагоны орындықтан, үстелден және телефоннан тұратын өткізгішке арналған аймақпен қамтамасыз етілген. сол жақ жағынан купесі бар сол учаскеде және вагонда құрал-саймандарды (стакандар, салфеткалар және т.б.) орналастыруға арналған сөрелері бар суық және ыстық ауыз суды таратуға арналған кулер орнатылады. Сол учаскеде вагондардың екі түрінен вагонның электронды жабдығы мен өрт сөндіргіштің орнын таба аламыз.
Өрт сөндіргіш вагонға кіретін есікке қарама-қарсы тамбурда болады. Бақылау электроникасы өту учаскесінде, кулердің үстінде немесе қайырмалы үстелдің үстінде орналасқан. Қарама-қарсы ауа баптауға арналған жабдық орнатылған.
ТҰЛПАР-ТАЛЬГО 2011-12жж. МОДЕЛЬДІК ҚАТАРДЫҢ ТЕХНИКАЛЫҚ ПАРАМЕТРЛЕРІ МЕН СИПАТТАМАЛАРЫ
№ р/р |
Параметр (сипаттама) атауы |
Параметр (сипаттама) мәні |
||
«Турист» класс вагоны |
«Бизнес» класс вагоны |
«Гранд» (Люкс) класс вагоны |
||
1 |
Конструкциялық жылдамдық (км/сағ) |
200 |
200 |
200 |
2 |
Вагонның қызмет ету мерзімі (жыл) |
20 |
20 |
20 |
3 |
МЕМСТ 9238 бойынша вагон габариті |
|
|
|
4 |
Жолаушыларға арналған жатын орындар саны |
18 |
12 |
10 |
5 |
Жолсерікке арналған жатын орындар саны |
|
|
|
6 |
Арбадағы мүгедекке арналған жатын орындар саны |
– |
– |
– |
7 |
Жүрістің бірқалыпты болуы, артық емес |
2,3 |
2,3 |
2,3 |
8 |
Ауа баптау жүйесінің суық өнімділігі (кВт) |
12,2 |
12,2 |
12,2 |
9 |
Жылыту жүйесі |
Электрауалық |
||
10 |
Нәжіс бактың көлемі (л) |
400 |
400 |
400 |
11 |
Сумен жабдықтау жүйесінің көлемі (л) |
Барлық құрамына 940-тан 2 резервуар |
||
12 |
Электрмен жабдықтау |
Орталықтандырылған |
||
13 |
Түрлендіргіш қуаты (кВт) |
500 |
500 |
500 |
Тверь вагон жасау зауыты (TVZ), Крюков вагон жасау зауыты (KVSZ) 2011-2014 жж. жолаушылар вагондары
ТВЗ салынган купелік вагон
(жатын орындардың орналасу схемасы)
2011-2014 ЖЖ. ТВЗ, КВСЗ САЛЫНҒАН ЖОЛАУШЫЛАР ВАГОНДАРЫНЫҢ МОДЕЛЬДІК ҚАТАРДЫҢ ТЕХНИКАЛЫҚ ПАРАМЕТРЛЕРІ МЕН СИПАТТАМАЛАРЫ.
№ р/р |
Параметр (сипаттама) атауы |
Параметр (сипаттама) мәні |
||
Плацкарттік вагон |
4 орындық купелік вагон |
Штабтық купелі вагон |
||
1 |
Конструкциялық жылдамдық (км/сағ) |
160 |
160 |
160 |
2 |
Вагонның қызмет ету мерзімі (жыл) |
40 |
40 |
40 |
3 |
МЕМСТ 9238 бойынша вагон габариті |
1-ВМ |
1-ВМ |
1-ВМ |
4 |
Жолаушыларға арналған жатын орындар саны |
54 |
36 |
32 |
5 |
Жолсерікке арналған жатын орындар саны |
2 |
2 |
2 |
6 |
Арбадағы мүгедекке арналған жатын орындар саны |
– |
– |
– |
7 |
Жүрістің бірқалыпты болуы, артық емес |
2,8 |
2,8 |
2,8 |
8 |
Ауа баптау жүйесінің суық өнімділігі (кВт) |
12х20 |
2х20 |
2х20 |
9 |
Жылыту жүйесі |
Құрамдастырылған (сулы) |
||
10 |
Нәжіс бактың көлемі (л) |
600 |
600 |
600 |
11 |
Сумен жабдықтау жүйесінің көлемі (л) |
1600 |
1600 |
1600 |
12 |
Электрмен жабдықтау |
Автономдық |
||
13 |
Түрлендіргіш қуаты (кВт) |
32 |
32 |
32 |
Тверь вагон жасау зауыты (TVZ), Крюков вагон жасау зауыты (KVSZ) 2011-2012 жж. салынған мүгедектерге арнлаған жолаушылар вагондары
№ р/р |
Параметр (сипаттама) атауы |
Параметр (сипаттама) мәні |
1 |
Конструкциялық жылдамдық (км/сағ) |
160 |
2 |
Вагонның қызмет ету мерзімі (жыл) |
40 |
3 |
МЕМСТ 9238 бойынша вагон габариті |
1-ВМ |
4 |
Жолаушыларға арналған жатын орындар саны |
32 |
5 |
Жолсерікке арналған жатын орындар саны |
2 |
6 |
Арбадағы мүгедекке арналған жатын орындар саны |
1 |
7 |
Жүрістің бірқалыпты болуы, артық емес |
2,8 |
8 |
Ауа баптау жүйесінің суық өнімділігі (кВт) |
12х20 |
9 |
Жылыту жүйесі |
Құрамдастырылған (сулы) |
Тверь вагон жасау зауытының (TVZ), Амендорф Вагонбаум (ГДР) 1978-1995 жж. жолаушылар вагондары