Сұрақ-Жауап

Пайдаланушылар сайтқа тіркелмей билетті рәсімдейді, сондықтан ресімделген электрондық билетті таба алмайды.

 

Билетті сатып алу кезінде автоматты түрде  Жеке кабинет құрылады.

Билетті ресімдеу кезінде көрсетілген электрондық поштанын мекен-жайының дұрыс енгізілуіне көз жеткізу керек.

Электрондық поштанын мекен-жайы  Жеке кабинеттің логині болады

Пайдаланушының өзі авторландыру терезесі арқылы құпиясөзді қалпына келтіре алады.

Қажет кезінде әкімгер құпиясөзін ауыстырып және пайдаланушыға жөнелте алады.

Сондай-ақ билет пайдаланушының поштасына әкімгермен жіберілуі мүмкін.

Пайдаланушының электрондық поштасына сатып алынған электрондық билет келмейді

 

«Спам» папкасын тексеру қажет

Сонымен қатар пайдаланушы жеке кабинет арқылы билетті тексеріп басып шығара алады.

  Пайдаланушының өзі авторландыру терезесі арқылы

  парольді қалпына келтіре алады.

  Қажет кезінде әкімгер құпиясөзін ауыстырып және      пайдаланушыға жөнелте алады.

Сондай-ақ билет пайдаланушының поштасына әкімгермен жіберілуі мүмкін.

Электрондық билетті қалай жүзеге асыруға болады?

 

Қайтарып алу пайдаланушының Жеке кабинеті арқылы жүзеге асады.

Электрондық жол жүру құжатын портал арқылы пойыздың ./ жөнелтілетін БАСТАПҚЫ стансасынан жолда тоқтамайтын вагон  жөнелтілгенге дейін 1 сағаттан кеш қалмай қайтарып алуы мүмкін (пойыз жөнелтілу стансасы/жолда тоқтамайтын вагондар, жолаушылар емес!!!)

 

Жеке кабинетке билетті қайтарып алу сәтті аяқталған кезде клиенттің картасына ақшалар қалай тез арада түседі.

 

 

Карта «Қазақстан Халық банкі»АҚ тиесілі

1. Егер қайтарып алу жұмыс күнінің 20:00 сағатқа (Нұр-Сұлтан қ., уақыты бойынша) дейін болса, онда ақша 3 жұмыс күнінің ішінде түседі.

2.  Егер қайтарып алу жұмыс күнінің 20:00 сағаттан (Нұр-Сұлтан қ., уақыты бойынша) кейін болса, онда ақша 5 жұмыс күнінің ішінде түседі.

3. Егер қайтарып алу демалыс күндері болса, онда ақша 5 жұмыс күнінің ішінде түседі.

 

Карта «Қазақстан Халық банкі»АҚ тиесілі емес.

1. 10 жұмыс күннің ішінде банктің жұмыс істеу жылдамдығына қатысты.

Сонымен Портал банктік процессингімен ақшаны қайтарып алу бойынша сұрақтарды өңдеудің макимальді мерзімі 10 жұмыс күні.

Егер барлығы банктермен дұрыс өңделген жағдайда, күндердің санын дөңгелектеп алғанда, ақша тез арада түседі.

Қайтарылған билеттің ақшасын басқа картаға жіберуе бола ма?

 

Ақшалай қаржы тапсырыспен төлеген банк картасына аударылады. Қайтарып алу мерзімі:

  • Банк картасы немесе Халық банк интернет-банкинг арқылы 3-5 жұмыс күні;
  • Банк картасы немесе Басқа банк интернет-банкинг арқылы 10 жұмыс күні, банк жұмыстарының жылдамдығына байланысты.

 

10 жұмыс күнінен аса уақыт өтті, ал ақша алынған жоқ. Жолаушы ЭБ портал арқылы қайтарып алу жасады, 10 жұмыс күні өтті, ал ақша картаға алі түскен жоқ.

 

«Қайтарылған» билет статусына көз жеткізу керек

Егер статус «Қайтарылған» болса, «Жолаушылар тасымалы» АҚ бухгалтерлік есебі Депатаментіне.+7 (7172) 600-238, 600-219. тел. хабарласуы қажет.

Жолаушыға толық жол жүру сомасын қайтарып алудың орындалу жұмыстары қандай мерзімде қайтарылады? Қандай шарттар кезінде және қандай жағдайда ұстап қала алады?

 

Қайтарып алу кезіндегі жолаушылар пойызына ресімделген пайдаланылмаған жол жүру құжаттары  (билеттер):

  • Пойыз жөнелтілгенге дейін 24 сағаттан кеш емес уақытта  қайтарып алу кезінде жолаушыға толық жол жүру құжаттарының құны қайтарылады.
  • 24 сағаттан аз, бірақ кеш емес уақытта пойыздың жөнелтілуіне 6 сағат қалған кезде билет бөлігінің құны және плацкарт құнының 50% қайтарылады.
  • пойыз жөнелтілгенге дейін 6 сағаттан аз, бірақ 1 сағаттан кеш емес уақытта жолаушыларды отырғызу стансасынан пойыз жөнелтілгеннен кейін билет бөлігінің құны қайтарылады, сонымен бірге жол жүру құнының 30% -дан көп емес плацкарттың барлық құнын ұстап қалады.
  • Пойыз жөнелтілгеннен кейін 1 сағат ішінде жол жүру құжаттары (билеттер) қайтарылмайды, ақшалай қаржы қайтарылмайды.

 

Қайтарып алу кезіндегі қала маңындағы хабарламалар пойызына ресімделген пайдаланылмаған жол жүру құжаттары  (билеттер):

  • Пойыз жөнелтілгенге дейін 24 сағаттан кеш емес уақытта жол жүру ақысының толық құны қайтарылады
  • Пойыз жөнелтілгеннен кейін 24 сағаттан аз, бірақ 1 сағаттан кеш емес уақытта жол жүру ақысы құнының  70% қайтарылады.
  • Пойыз жөнелтілгеннен кейін 1 сағат ішінде жол жүру құжаттары (билеттер) қайтарылмайды, ақшалай қаржы қайтарылмайды.

Қайтар алу комиссиясы bilet.railways.kz сайтында алына ма  

Портал қайтарып алу комиссиясын ұстамайды.  

Пайдаланушы өзінің кабинетіне кіре алмайды  

 

  1. Енгізілген мәліметтердің дұрыстығын нақтылау
  2. Қандай сайттта тіркеу жүргізілгендігін нақтылау керек.
  3. Егер пайдланушы bilet.railways.kz порталында тәркелген болса  необходимо:
  • Авторландыру терезі арқылы құпиясөзді қалпына келтіруді
  • Есеп жазбасы деректері бар пайдаланушылардың пайдаланушылар АРМ тексеру
  • Қажет кезінде әкімгер құпия сөзін алмастыруға және оны пайдаланушыға жібереді

 

Қандай жағдайда жолаушы Күту парақшасына кезекке тұра алады?

Егер пойызда бос орын болмаған және пойыздың жөнелтілуіне 7 тәуліктен кем емес уақыт қалған жағдайда

Пайдаланушыда логин және құпиясөзді және электрондық поштаны ауыстырудағы қиындықтар

 

  • Құпиясөзді өзгерту Жеке кабинет-Профиль арқылы жүргізіледі.

 

Электрондық пошта адресін өзгерту кезінде жаңа электрондық адреспен жаңа есеп жазбасы жазылады.

 При изменении адреса эл.почты заводится новая учетная запись с новым эл.адресом.

Эл.поштаның адресі логин болып табылады.  

Есеп жазбасы бұғауланады

 

Порталдағы электрондық жол жүру құжаттарына (билеттерге) жасалған есеп жазбасының деректеріндегі жолаушылардың санын тексеру қажет.

Бір есеп жазбасында 10 көп емес әртүрлі жолаушыларға жол жүру құжаттары ресімделуі мүмкін.

 

Пайдаланушы ЭБ сатып алуда сәтті өткеніне көз жеткізгісі келеді.

 

.

  • Пайдаланушыға жеке кабинетте тапсырыс беруді қарау керектігін айту керек
  • Егер жеке кабинеттте билет болмаса АРМ билеттерін ашамыз.
  • Билетті ресімдеу кезіндегі (пайдаланушы хабарлайды) иеленушінің билет номерін көрсету.
  • Немесе билетті сатып алудағы көрсетілген электрондық адресін(логин) көрсетеміз (пайдаланушы хабарлайды.
  • «Іздеу» басамыз.

 

Пайдаланушы бир тапсырыста қалған билеттермен  бірге сатып алынған билеттің биреуін қайтарып ала алама

 

Сайтта қайтарып алу кезінде қайтарып алу толық тапсырыс сияқты, тапсырыста жеке электрондық билетті де қайтарып алу мүмкін. Бірақ bilet.railways.kz  сайты арқылы тек қана билеттерді,  оның көмегімен сатып алынған, олар әлі қатаң есептілік бланкасында қағаз түріндегі жол жүру құжаттарына ауыстырылмаған   шарттарға сәйкес қайтарып алуға болатынына назар аударыңыз.

Сонымен қатар сайтта электрондық жол жүру құжаттары (билет) қайтарып алу жөнелтілетін БАСТАПҚЫ стансасынан жолда тоқтамайтын вагон  жөнелтілгенге дейін 1 сағаттан кеш қалмай қайтарып алуы мүмкін (пойыз жөнелтілу стансасы/жолда тоқтамайтын вагондар, жолаушылар емес!!!)

 

«Қайтарып алу» туралы толық деректерді «Веб-порталды пайдалану және тіркеу Ережесі. Жолаушылар. Сайт Ережесі» қосымша парақшасының 8 тармағынан көруге болады. (https://bilet.railways.kz/post/site-rules)

 

Егер эл.билеттер қатаң есептілік бланкасында қағаз түрінде жол жүру құжаттарына ауыстырылған болса, бир тапсырыста қалған билеттермен  бірге сатып алынған билеттің биреуін қайтарып ала алама

 

Егер электрондық билетті ҚЕБ на ауыстырған болсаңыз қайтарып алу тек билет кассасы арқылы қайтарып алынады.

Өзімен бірге теміржол билет және құжат, куәландыратын куәлігі болу қажет.

Қайтарып алу бір билеттікі сияқты, сондай ақ барлық тапсырысты қайтарып алуы мүмкін.

Сайтта ересектер мен балалар билетін қайтарып алу іске аспайды  

  • Егер тапсырыста ересектер мен балалар билеті болған жағдайда, пайдаланушы әрекет ету кезінде бастапқыда ересектер билетін қайтарылуы келесі ақпарат қатесімен шығады «Бала ересек адамсыз қалады». (Жолаушыларды тасымалдау ережесі бойынша кәмелетке толмаған балалар ересек адамдарсыз жол жүруге жіберілмейді).  
  • Осыған байланысты егер тапсырыста балалр тарифымен алынған билет болса, ең бірінші балалар билетін ресімдеу қажет. Осыдан кейін ғана ересектер тарифымен бірге билеттерді қайтарып алу қолжетімділігі болады.

Қайтарып алуға сумма есептеріне қатысты сұрақтар

 

Қайтарып алу ережесі туралы толық ақпаратты

 «Веб-порталды пайдалану және тіркеу Ережесі. Жолаушылар. Сайт Ережесі» қосымша парақшасының 8 тармағынан танысуға болады.  (https://bilet.railways.kz/post/site-rules)

Егер билетті қайтарып алу қайтарып алу ережесін бұзумен орындалса (пойыз жөнелтілгеннен кейін қайтарып алу немесе т.б), онда қайтарып алу қаражаты туралы шешімді Тасымалдаушы шешеді.

 

Жолаушының жеке деректерінде қателер ( құжат нөмірі, ТАЖ)

Қайтарып алу керек және жаңа билет ресімдеу керек

Дисконттық карталарды қайдан сатып алуға болатынын айтып жибересіз бе?

 

Нақтылау: Қай қаладан!

  • Дисконттық карталар Астана, Алматы, Атырау, Актобе, Тараз, Өскемен, Шымкент, Қызылорда, Қараганды қалаларында ресімделеді.
  • Дисконттық карталарды алу үшін көрсетілген қалалардағы  теміржол вокзалдарындағы билет кассаларына жолығу қажет. Өзімен бірге куәландыратын жеке куәлігі болу керек. Нақты ақпарат алу үшін www.temirzholy.kz, сайтын қарауға болады, сол сияқты +7 717-2-600-249 Тел. Хабарласуға болады.
  •